Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Milou Soomers - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Milou Soomers - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Milou

18 Januari 2016 | Nederland, Landgraaf

Ons laatste voorbereidingsdag. Het lijkt nog steeds onwerkelijk: op reis gaan zonder einddatum. Mijn hele bed ligt vol met de spullen. Belangrijke keuze, wat ga ik de komende 4 maanden aandoen?

Wandelschoenen neem ik zeker mee. Een reisgids, e-reader en een fototoestel ook. Verder zijn alle noodzakelijke dingen geregeld: visum, vaccinaties en malariatabletten.

Morgenvroeg vertrekken we richting Schiphol en vliegen we om 12.30. Precies op dezelfde tijd komen we dan op woensdag 20 januari aan in Jakarta, waarvandaan we naar Medan op Sumatra vliegen.

Ik heb er zin!

• 18 Januari 2016 - 10:57

Conny:

Goede reis en veel plezier

• 18 Januari 2016 - 17:35

Elaha:

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven van je ervaringen! Goede reis :)

• 19 Januari 2016 - 00:22

Margareth:

Spannend! Leuk dat ik jullie kan volgen. Goede reis en vooral.....genieten!! ☺

• 19 Januari 2016 - 06:42

Er En Suu:

Goeie reis Dirk en Miloutje!!! We kijken uit naar jullie verhalen. Veel liefs en geluk.

• 19 Januari 2016 - 13:29

Merijn:

Milou en Dirk,
    Een heel fijne mooie reis, geniet er van!
    Als je dit leest vast al lekker ergens bij aan het komen van de vlucht en geweldige tijd aan het beleven.
    xxx